fredag 12. oktober 2012

Husmortriks #

Husmortriks # 6:

IKKE VASK HJEMMESTRIKKA GULE ULLGENSER`N I VASKEMASKIN, IKKE ENGANG PÅ 30 GRADER OG FINESTE FINGRADERTE NESTEN-IKKE-VANN-OG-NESTEN-IKKE-RUNDTOMKRING-BEVEGELSE-FINVASK MED MILO OG SKYLLEMIDDEL!!!

Kilde: Egenopplevd erfaring, 12.10.2012.

Klokka 12:10;
"Hm, denna da? Tåler den 30? Ja, den gjør vel det, du brukte den jo i fjor, og jeg kan ikke forestille meg at du gadd å vaske den mange ganger for hånd før du prøvde den i maskin, og den ser jo veldig bra ut nå, så da tåler den sikkert maskin en gang til.."

Klokka 13:00;
"WHAT?!?!?!?! Hva er det lille gule tova plagget der??? Det kan umulig være noe jeg kommer inn i, åååååååååå nei!!! Nei nei nei nei neineineinei!!!! (piiiiiiiiiiiip)!!"
(gule genser`n døde, eventuelt et stygt ord)

*Passer nå muligens min snart toårige niese, gjett hva ho får i bursdagsgave i år...

*Skal se om jeg finner før-bilder, dette egner seg godt til et skrekkeksempel og bør nok helst visualiseres, så folk skjønner alvoret. "Før" og "Nå", bare enda mer hjerteskjærende enn i SeOgHør. (Finns det bladet fortsatt?)

2 kommentarer:

  1. Uff, uff... Men aldri så galt at det ikke er godt for noe: da kan du jo strikke deg en ny genser!!! Hilsen ho med strikkedilla...

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja, jeg veit, det var min tanke nr 2 også :) Har allerede begynt å tenke på garn og muligheter, hihi!

      Slett